Primăria comunei Bascov, județul Argeș cu sediul în Comuna Bascov, Str.Păișești DN, nr.125, organizează concurs în conformitate cu prevederile HG nr.1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare cu
respectarea prevederilor OUG nr.115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul
cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, pentru ocuparea funcției de conducere contractual vacante de Șef Serviciu din cadrul Serviciului ADP și Salubritate, gradul II, pe perioadă nedeterminată, durata timpului 8h/zi,
40h/săpt, din cadrul Primăriei comunei Bascov, județul Argeș:
Concursul se va desfășura la Casa de Cultură a comunei Bascov, cu sediul în comuna
Bascov, Str.Păișești DN, nr.127, județul Argeș, în 3 (trei) etape:
1) Selecția dosarelor: 20.09.2024
2) Proba scrisă: 07.10.2024, ora 10 00
3) Interviu: 09.10.2024, ora 10 00
În conformitate cu art.15 din HG nr.1336/2022, cu modificările și completările ulterioare, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza
adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii
specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale,
contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori
contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post
incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în
care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a
ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit
pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii
ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin.
(2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul
naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a
unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind
organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările
ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condițiile specifice de participare la concursul pentru ocuparea postului de Șef Serviciu
gradul II din cadrul Serviciului ADP și Salubritate:
1) Studii universitare de licență, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă
de licență sau echivalentă;
2) Studii universitare de master, absolvite cu diploma de master.
3) Vechime minimă în specialitate: 7 ani
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ
1) Ordonanța nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările
ulterioare,
Tematica: Titlul III Personal contractual din autoritățile și instituțiile publice, art. 538-579
2) Legea Serviciului de salubrizare a localităților nr.101/2006, republicată, cu modificările
și completările ulterioare
Tematică: integral
3) Legea serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările și
completările ulterioare;
Tematică: integral
4) Legea nr.319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă, cu modificările și
completările ulterioare
Tematică: Integral
5) Legea nr.53/2003 privind Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările
ulterioare
Tematică: integral
6) OUG nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu
modificările și completările ulterioare
Tematică: Integral
Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele
documente, conform art.35 din HG nr.1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de
nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor
specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale
postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care
să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către
medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni
anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni
prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu
privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra
minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care
presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 la
HG nr.1336/2022.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului
şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea
de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în
condiţiile legii.
Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia
dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind
antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea
certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul
documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei
practice.
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarele de concurs se depun în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării
anunțului, respectiv în perioada 05.09.2024-18.09.2024 la Primăria comunei Bascov,
Str.Păișești DN7C, nr.125, Compartiment Resurse Umane.
Persoană de contact:
Inspector/Comp.Resurse Umane,
CONSTANTINESCU ELENA MIHAELA
Nr. tel.0248.270.525
Interior 107
PRIMAR,
STANCU GHEORGHE