Acasă Diverse Dacia e cel mai valoros brand românesc și aniversează 8 milioane de...

Dacia e cel mai valoros brand românesc și aniversează 8 milioane de mașini produse

1128
Pub

Dacia rămâne cel mai valoros brand românesc, în ciuda unei scăderi de 5% a valorii sale, ajungând la 1,1 miliarde de euro, conform celui mai recent raport Brand Finance, citat de Profit.ro. Acesta este principalul rezultat al analizei anuale a celor mai valoroase 50 de branduri din România.

Potrivit raportului Brand Finance, eMAG ocupă locul doi, cu o creștere de 8% a valorii brandului, atingând 893 milioane de euro. Banca Transilvania se menține pe poziția a treia, înregistrând o creștere impresionantă de 34%, până la 856 milioane de euro.

Top 5 branduri românești DIGI și Dedeman completează top 5, cu valori de 574 milioane de euro, respectiv 494 milioane de euro. Împreună, aceste cinci branduri reprezintă peste jumătate din valoarea totală a primelor 50 de branduri românești. Banca Transilvania se remarcă nu doar prin valoare, ci și prin puterea brandului. Este singurul brand românesc cu rating AAA+ și se menține în top 10 cele mai puternice branduri bancare la nivel global pentru al patrulea an consecutiv.

Marca românească a obținut rezultate notabile în primul trimestru al anului 2025. Evoluția sectorului de retail Retailul prezintă rezultate mixte. eMAG și Dedeman revin pe creștere, contribuind la o creștere totală a sectorului de 5%. Dedeman rămâne cel mai valoros brand deținut integral de acționari români, cu o ușoară creștere de 2%.

Ads-b
recomandarea noastra
recomandarea noastra